سوالات متداول

آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

دسترسي به کنترل پنل Web Hosting سايت از چه طريقي است؟

اگر سرویس شما، هاست لينوکس است به انتهاي آدرس سايت خود پورت ۲۰۸۳ را اضافه نمائيد ، به عنوان مثال : https://www.yourdomain.com:2083

دسترسي به Email هاي سايت از چه طريقي است؟

اگر سرویس شما لينوکس است به ابتداي آدرس سايت خود “webmail:” را اضافه نمائيد ، به عنوان مثال : http://webmail.yourdomain.com/

پشتيباني سرويس هاي Web Hosting جاب هاست در چه زمان هايي و از چه طريقي انجام مي شود؟

پشتيباني سرويس هاي Web Hosting در تمام ايام هفته و تعطيلات از طريق پرتال مشتریان(ثبت تیکت) و تلفن هاي درج گشته در ارتباط با ما، انجام مي شود.

براي مديريت بانک اطلاعاتي My Sql چه ابزاري وجود دارد؟

phpMyAdmin

جاب هاست از کداميک از نگارش هاي PHP استفاده مي کند؟

از نگارش هاي ۷ و ۵ . در صورتي که سايت شما در سروري قرار دارد که نگارش PHP آن سرور با نگارش PHP مورد استفاده در سايتتان همخواني ندارد میتوانید از طریق کنترل پنل تغییر دهید ویا به واحد پشتيباني اطلاع دهيد.

Sub Domain چيست؟

نامي است که قبل از نام اصلي Domain قرار مي گيرد و با نقطه از آن جدا مي شود. به عنوان مثال jobhost.ir يک Domain است و members.jobhost.ir يک Sub Domain است.

سایر سوالات

آيا مي توانم پس از تهيه سرويس Hosting ، بعدها آن را به سرويس بالاتري ارتقاء دهم ؟

بله ، اين عمل را مي توانيد در ناحیۀ کاربری، بصورت Online انجام دهيد.

آيا بعد از ارتقاء سرويس Hosting زمان پايان آن نيز افزايش خواهد يافت ؟

خير ، تاريخ پايان تغيير نخواهد كرد و براي اين عمل مي بايست سرويس خود را تمديد نماييد .

از ما بپرسید